Co jemy w tym tygodniu? #1

W końcu wzięłam się w garść i wróciłam do robienia cotygodniowych jadłospisów. Łatwo nie miałam, bo praca P. jest tak specyficzna, że każdy dzień wygląda inaczej, więc i posiłki muszą być dostosowane np. do pracy w nocy ;) Do tego dochodzą nasze małe święta itp.

Nasza dieta jest... nasza. Nie jestem dietetykiem, nie potrafię układać zbilansowanych posiłków, więc jeśli macie ochotę skorzystać, to na własną odpowiedzialność. Absolutnie nie jest to dieta odchudzająca, wydaje mi się że dziennie wychodzi ok. 2000 kcal, czyli norma. Jemy tylko to, co lubimy - om nom nom. 

Jadłospis układam z trzech powodów. Po pierwsze pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu, bo nie muszę się codziennie zastanawiać "co na obiad" i szybciej robię zakupu. Oprócz czasu jest to też oszczędność pieniędzy - kupuje się tylko to, co potrzebne. W lodówce nie znajdzie się nic, co można by było skubnąć pomiędzy posiłkami - no chyba, że warzywa. I po trzecie, chyba najważniejsze - musimy zacząć jadać regularnie. 

Ok, już nie przedłużam tylko dzielę się tym, co wymyśliłam ;)

 

PONIEDZIAŁEK:
Ś: owsianka z bananem
IIŚ: tosty
O: chili con carne 
P i K: burgery :D

WTOREK:
Ś: tosty
IIŚ: jogurt
O: paella z małżami i krewetkami
P i K: tort lodowy :D

ŚRODA:
Ś: jajecznica
IIŚ: batoniki owsiane
O: makaron z pesto + mięcho
P: zupa jarzynowa
K: twaróg z żurawiną

CZWARTEK (nocka):
Ś: tosty
IIŚ: sałatka warzywna
O i P: serca drobiowe z kaszą
K: sałatka warzywna, owoce, jogurt

PIĄTEK (nocka):
Ś: sałatka warzywna
IIŚ: serek wiejski
O i P: gulasz z soczewicą
K: chrupanko (marchewka w słupki, papryka, kabanosy)

SOBOTA: 
Ś: owsianka z owocami
IIŚ: mozzarella z pomidorami
O i P: pikantne skrzydełka
K: kefir i owoce

NIEDZIELA:
Ś: jajka sadzone
IIŚ: barszcz z uszkami
O: kurczak z warzywami
P: makrela wędzona
K: serek wiejski

Jeśli pomysł na cykl postów się spodoba,  to postaram się go jakoś udoskonalić :) Może jakieś zdjęcia, listy zakupów itp. Wszystko w Waszych rękach :D 

No właśnie, a co tam dzisiaj u Was na obiad?:D

Share this:

CONVERSATION

11 komentarze:

  1. Wtorkowa kolacja najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dziś był makaron z kurczakiem robiony przez teściową, więc do zdrowego posiłku mu bardzo daleko. Ale za to jakie pycha było...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makaron z kurczakiem aż taki niezdrowy chyba nie jest ;) A jak był pyszny to już w ogóle nie ma co w składniki zaglądać:D

      Usuń
  3. Ja dzisiaj zrobię makaron razowy ze szpinakiem i fetą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam:D Zapisuję sobie na następny tydzień, dzięki:)

      Usuń
  4. U mnie był ryż z kurczakiem i mieszanką chińską z biedro :D mniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się jakoś do chińskiej mieszanki nie mogę przekonać. Nawet nie jestem w stanie powiedzieć, co mi w niej nie pasuje ;)

      Usuń
  5. prosimy o zdjeica posilkow i kontyunowanie tyego cyklu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie poczytam o dalszym planie jedzeniowym :) a i zdjęcia w pudełeczkach chętnie obejrzę i się poślinię! gulasz z soczewicy brzmi zachęcająco..może z przepisami ten plan Pani napisze:)

    OdpowiedzUsuń